Sider

lørdag 20. juni 2009

Håret, ja,ja...

bilder tatt fra nettet

Det begynner å bli ganske rufsete hår etter 5 dager med ubrukbar arm.. I dag måtte jeg finne på noe. En kan jo skremme de modigste med frisyren som framsto i dag tidlig. Noe må gjøres, men hvordan klarer en å håndtere langt hår og sette det opp med en hånd ?

Innser at tiden er inne til å få klippet en guttesveis (har hatt det en gang, og det var lettvint). Da kan en til og med klare å vaske det med en hånd. Ikke at jeg tror det i mitt tilfelle blir pent, men absolutt praktisk.

Satt og surfet litt på nett etter hårsveiser, og kom over DENNE siden. Mest rettet til ungdommen, men du verden så mange gode tips !

Og som ikke det er nok, kom jeg også over DENNE siden, som er ganske underholdende, men passer best for de litt eldre av de gamle !

Etter å ha kranglet litt med hårbørsten og et par strikker, fikk jeg ordnet håret på et vis i dag... Selv om det tar tre ganger så lang tid som vanlig, så gikk det da. Får tenke litt til på det med klippen, kanskje avvente litt ......

Ha en flott lørdagskveld ! Beste hilsen

6 kommentarer:

Kari-Anne Undlien sa...

Du er et oppkomme av linker, Lilleba! Mye smart og morsomt du deler med oss. Fortsett slik :O)

Får ikke svart på kommentarer i bloggen min (mon tro hva som er galt?) Så tenkte bare å takke for den en hyggelig hilsenen i bloggen min, og ønske deg god helg og fortsatt god bedring :D

Ninas Interiør sa...

Så utrolig uheldig du var som brakk armen! Skjønner at du sliter med håret nå, ja.. Får håpe du snart kan bruke armen mer, igjen!

Ha en fin helg! Klem Nina

~Sarah~ sa...

Ja, det er jo mange spennende hårfrisyrer nå om dagen ;)
Alle mulige lengder, og i alle regnbuensfarger, så man må tenke nøye før man bestemmer seg.. (Må jo passe ansiktsform osv også) Men alt kler den smukke? :)

~Sarah~ sa...

Den er nok ikke så sky nei.. Den spiser visst skudda på trea i hagen her, så det aldri kommer epler.. I tillegg står den bare å ser dumt på oss når vi er ute å kikker og hundene bjeffer.. Så mulig den er mer farlig enn sky.. Har du bestemt deg for no hårsveis enda a? ;)

Unknown sa...

Skjønner GODT at langt hår er vrient å forene med ødelagt arm, kjære vene...
Men .... er du sikker på at du vil ha kort sveis! Frisøren min har så lyst til å gripe inn i hårmanken min og skal jeg ha langt hår, må jeg ihvertfall vise det, sier hun. Så sant, så sant, sier NAnni, og snurrer håret opp i den vanlige knuten... ;o)
Hadde ellers rikelig og herlig kulturelt påfyll av Shakespeare i går, du milde, så flott det var, sjekk blogg ;o)
God bedringsklem fra Nanni med langt og løst hår (også vist på blogg i dag ;o)

lilleba sa...

Tusen takk, alle sammen. Har enda mitt lange hår..