Sider

torsdag 25. juni 2009

Kontroll i dag

Det var tid for 10 dagers kontroll av beinbruddet i dag. Var nede på sykehuset, først på røntgen, deretter på kirurgisk poliklinikk.

Det var grodd veldig bra, så den skrekkelige halvsidige tvangstrøya ble rett og slett fjernet, og jeg kan starte å trene opp igjen armen nå :)

Det var ikke spor etter bruddet på røntgenbildet !!! Legen var litt forundret over at det hadde grodd så raskt. Det skal sies at jeg har brukt Arnica D-30 hver dag, samt Arnica balsam utvortes.. og armen er nesten ikke blå lenger.

Jeg skal til ny kontroll om 5 uker, men da er jeg nok i jobb igjen :)

Takk til Magnhild som kjørte meg begge veier i dag, og hun rensket bed her i mellomtiden. God bedring blomster fikk jeg også.

Jeg har også fått en award fra Lenemoras verden, tuuuusen takk, den er jeg veldig glad for !!

I morgen kommer jeg tilbake til den, og hvem jeg vil gi den videre til :)

Ha en riktig god natt, alle sammen. Beste hilsen

2 kommentarer:

Edna sa...

Hei! Så flott at det går bra med armen din! Sikkert godt å kunne bevege seg fritt igjen. Lykke til med opptreningen :)

lilleba sa...

Ja, glad for det, men i starten nå så er det vondt å bevege armen.