Sider

tirsdag 25. august 2009

Frodige damer

 Maleri av Tina Marklund

I min iver etter å søke på puddelsider kom jeg over en spesiell side som jeg har lyst til å lage litt reklame for. Den heter Tinas Tavlor, og du kan se alle hennes vakre bilder HER.

Bildene er veldig spesielle, trauste og frodige damer som er jordnære og fargerike. Det er blomster, dyr og natur i et stort spekter. Nydelig !

Noen av bildene kan kjøpes som kort også, og de kan jo settes inn i små rammer om man vil.

 Maleri av Tina Marklund

Veldig bra, Tina ! Du vil glede mange med bildene dine, jeg ble i allefall glad av å se på dem :D

Ha en fin dag alle sammen ! 

2 kommentarer:

Tina sa...

Fargerike og morsomme! Fint det finnes slike kreative damer rundt omkring... Klæm Tina

Iren sa...

Skikkelig flotte og fargerike bilder!!!

Må bare si deg en liten ting ;) Idag har jeg kjøpt meg min første puddel t-skjorte *tjihi* den bare ropte på meg i vinduet :) Skal se om jeg kan ta bilde av den senere ;) Fargen på den var creme og grå/svart midt i blinken til meg ;)

Ha en fin kveld!

Klem fra Iren