Sider

tirsdag 4. august 2009

Fugleparken og Antikk

Vi gikk en lang tur etter jobben i dag, fikk ei lita luke uten regn, bare litt småyr ! Nykomlingen, Rocky, syntes det var så spennende med alt som flakset i fugleparken.  Han er jo egentlig en fuglehund, må vite :)

Egentlig burde man hatt støvler for å gå der, for det sa "svupp, svupp" for hvert et skritt på bakken. Til og med endene hadde tråkket spor der ! De flakset unna og var litt sky, men fuglene på innsiden av nettingen var tamme og nysgjerrige, og kom helt bort for å undersøke. De hakket heldigvis ikke.

Det kom en dame med en pose full av brød. Hun satte seg på benken for å mate endene, og de strømmet til rundt henne.

Det var friskt å være ute i dag, men vi ble litt slitne og vendte nesa hjemover. På turen kjørte jeg forbi en "antikk" butikk. Det synes jeg så spennende ut, så jeg stoppet og gikk inn der.

Det var alt mulig rart, fra de berømte negerdamene fra 60-tallet ( de i gips til å henge på veggen, husker dere ), til kommoder, hestekjøretøy lamper, bilder, vevde tekstiler, vogger, kjelker og rosemalte ting.

Jeg falt for en benk som var litt spesiell. Kanskje ikke direkte pen, men den har all mulighet til å kunne bli det....

Ha en riktig fin midtuke alle sammen !

Klem fra 

3 kommentarer:

~Sarah~ sa...

Hehe.. Fuglehund ja;p Han er så nyydelig! Utrolig spennende med sånne antikk butikker. Det finnes så mye fint og "glemt" der :)

Tina sa...

Aj aj den benken tror jeg blir fin ved litt opp-pussing ja! Løp og kjøp, dyr da? Neida bare penger som ei venninne av meg sier... hehe

lilleba sa...

Takk for innlegg !

Jeg har ikke kjøpt benken enda.
Har jo egentlig ikke bruk for den, men fristende, da...
Et par tusinger er vel ikke det dyreste, men litt jobb blir det på toppen:)

Får se......

Klem lilleba