Sider

mandag 13. april 2009

Definitivt slutt på påsken ..........


Sørgelig, men sant ! Slutt på påsken for i år.. Været har egentlig vært upåklagelig, men dagene har gått altfor fort ! For å gjøre litt ut av dagen i går, kjørte vi en tur til Gardermoen.

Ikke for det at det er så attraktivt å reise akkurat dit, men fordi min søster kunne ta flybussen videre derfra og direkte hjem.

Det går fint å ta flybuss fra meg og til Gardermoen også, men i går syntes jeg det bare var så koselig å kjøre. Været var strålende her i går, men på Gardermoen regnet det ! 

Bildet under er utsikt fra Peppes Pizza

Jeg er helt enig i det som står på servietten ! Det har vært noen fabelaktige dager i påsken, sammen med familie og venner !!

Her er Meeting Point :) rett utenfor Peppes !

Regnet gjorde det da jeg reiste igjen, men ved Minnesund skinte solen ! I bakgrunnen er bussen til Bærum :)

Ingen kommentarer: