Sider

lørdag 9. mai 2009

Alternativmesse på Gjøvk





Det ble en annerledesdag i dag :)

Else ringte og spurte om vi kunne dra til Gjøvik Gård. Mer derfra skal jeg blogge senere.

Det er ca. 10 år siden sist jeg var på alternativmesse på Gjøvik gård, den gang var det like før jul, og jeg kjøpte en flott nisse som jeg tar fram hver jul.




Det var mange som prøvde pinner og pendlene, og det ble solgt en del av disse.


Det var flere stands med nydelige steiner, og sannelig min hatt var det mange som kjøpte "kremmerhus" fulle :)


Småenglene var bare sååå søte ! Hodebunnsmassør greie var også å få kjøpt. Den så ut som noen bevegelige "klør" på ei stang. Sikkert behagelig. Kanskje best til de med kort hår :)


Stenberg kan dere lese mer om her:
Det var mange som solgte pendler. Og det var elektriske lys i rosenkvarts steiner.. Fantasien har ingen begrensninger.

Ser det skal være "spøkelsesjakt"Stenberg i juni. Det må vi jo være med på :)

På messa i dag var det ei dame som solgte aldeles nydelige design klær !

Her er link til hennes side: http://www.audhjelledesign.com/

Fotbad som renser ut det meste, samt kanalisering !

Det var jo så mange flotte steiner, og en kjent mann fra TV Norge's 6. sans: Jan Erik Hansen, klarsynt og Reiki-healing.

Det var også en stor bokstand der, hvor man kunne kjøpe det meste innen denne sjangeren. Jeg falt jo for fristelsen til å kjøpe blant annet Telepatisk kontakt med dyr !


Oversikt av en del av salen på Gjøvik Gård.
Boken nederst til venstre er Alternativhåndboken, utgave 1. Den fåes kjøpt i bokhandleren også ! Kan anbefales :) Eli Wium var her i dag, bilde nederst til høyre !

Ha en fantastisk søndag ! Beste hilsen

Ingen kommentarer: