Sider

lørdag 2. mai 2009

Min første award


Jeg har fått min første Award fra Anette !

Tusen takk, snille Anette på kennel SweetStuff  for denne !  Denne setter jeg stor pris på. Jeg sender den videre til:


Belgerbloggen 

Vandringer i hverdagen - by Norfrid 

Mine hverdagsgleder http://warhum869.blogspot.com

De sedvanliga reglerna lyder: 

Du som blivit nominerad ska skicka denna award vidare till någon

man tycker behöver den. Kopiera bilden här ovan och lägg den i ett inlägg.

Skriv sedan vilka 5 du vill ge denna award till och länka sedan dem.

Skriv också i deras bloggar att du gett dem denna award.

---------------------------------------------------------------------

Senere: Kari-Anne på Belgerbloggen skriver dette, tusen takk, Kari-Anne !

Jeg sender likesågodt tilbake en Award til deg for bloggen Rusk&Rask. Alltid spennende å titte innom den fargerike bloggen din, Lilleba!

Ingen kommentarer: